Els alumnes de 6è hem fet poliedres en 3D utilitzant unes canyes i uns elements per unir aquestes canyes. Això ens ha permès visualitzar els poliedres en 3 dimensions i entendre'ls millor.
Els nens i nenes de 6è hem après a programar els beebots, que són uns robots molt senzills, perquè seguissin unes instruccions i fessin el recorregut que nosaltres volíem. Al final de la sessió ens hem inventat un circuit i hem intentat que el beebot el completés.
Els nens i nenes de 6è hem fet una activitat de treball cooperatiu que consisteix en continuar sèries llargues de molts elements. Primer havíem de fixar-nos en els elements de la sèrie ja impresos en el paper i, després, contestar unes preguntes. Finalment construíem les sèries amb taps i cubs multilink per comprovar si havíem encertat. En conclusió, hem millorat la nostra capacitat per fer sèries i aprendre a pensar.
Asier, Maiara, Fran, Alba
Els alumnes de 6è, hem fet una activitat amb grups de treball cooperatiu utilitzant el catàleg d’IKEA. Cada grup ha escollit una part de la casa, per exemple: l’ habitació, la cuina, el menjador i el bany .Cada grup ha agafat un catàleg i ha escollit mobles per moblar la part de la casa que li ha tocat. Aquesta activitat consisteix en arrodonir els preus dels productes que hem triat a les desenes, centenes i milers. Després sumar els preus arrodonits i no arrodonits.
Aquesta activitat l’hem fet per saber calcular i arrodonir més fàcilment i que ens serveixi per
quan siguem grans.
En conclusió aquesta activitat ens ha agradat molt perquè hem après i ens hem divertit a la
vegada.
Aya, Maricarmen, Irina i Júlia